Giełda w dobie kryzysu – jak inwestować w trudnych czasach?
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, by zachÄ™cić klientów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź usÅ‚ugami. Jakim sposobem siÄ™ jednakże okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania parÄ™ innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek zazwyczaj majÄ… charakter informacyjny – to wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ albowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z których bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać także funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – nieraz mogÄ… nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. PowiÄ…zane jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas odpowiednio jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usÅ‚ugach. Poza tym reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już niejednokrotnie siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, obserwujÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. PrzeglÄ…daj
2. Kliknij dla szczegółów
3. Zobacz szczegóły
4. Kliknij dla szczegółów
Dlaczego dywersyfikacja portfela jest kluczowa?